Averiguar si se adoitan regar as prantas, para que, que pasa se non se regan… ¿aliméntanse como as persoas? ¿de que se alimentan?, etc.
Para facer o experimento ponse en botes ou vasos un pouco de auga á que se engade colorante. Metemos os claveles e facemos hipótesis do que vai pasar. Pasadas unhas horas e cada día máis, iremos observando cómo os pétalos se teñiron de cores. A auga pasa a través do talo ata os pétalos, que toman esa cor.
Falamos de que pasaría se a auga se engade líquido sucio e da importancia de coidar os espazos.
Para facer o experimento ponse en botes ou vasos un pouco de auga á que se engade colorante. Metemos os claveles e facemos hipótesis do que vai pasar. Pasadas unhas horas e cada día máis, iremos observando cómo os pétalos se teñiron de cores. A auga pasa a través do talo ata os pétalos, que toman esa cor.
Falamos de que pasaría se a auga se engade líquido sucio e da importancia de coidar os espazos.
No hay comentarios:
Publicar un comentario